Kalendarze

Kalendarze

Broszury i Katalogi

Broszury i Katalogi

STRONA 1 / 3

Osobista wizyta, serwer FTP, poczta e-mail czy systemy do współpracy online. Sposobów dostarczenia plików do druku jest wiele.
Złożyliśmy zamówienie w wybranej drukarni. Wysłaliśmy niezbędne pliki graficzne, dogadaliśmy wszystkie szczegóły, a na koniec otrzymaliśmy potwierdzenie wraz z terminem odbioru pracy. Z niecierpliwością oczekujemy dnia, w którym realizacja dobiegnie końca i będziemy mogli pochwalić się nowym produktem. I w znakomitej większości przypadków tak właśnie będzie. Jednak czasami zdarzają się sytuacje, kiedy gotowy przedmiot zamówienia jest dla nas dużym zaskoczeniem. Nie zgadzają się kolory, użyto niewłaściwego papieru przy druku ulotki, nie zgadza się wielkość banera na płot, czy wreszcie grafik przekazał do druku nieprawidłową wersję pliku. I choć zdecydowanie nie są to dla nas komfortowe okoliczności, to zastanówmy się, jak możemy z takiego położenia wybrnąć i co powinniśmy zrobić.
Oczywiście może zdarzyć się i tak, że w naszej firmie nikt nie ma odpowiedniego pojęcia jak ugryźć graficzną stronę zlecenia. W takiej sytuacji najlepiej będzie zdać się na pomoc profesjonalistów, czyli grafików specjalizujących się w projektowaniu i przygotowywaniu materiałów do druku.
A więc stało się. Mimo dołożenia wszelkich starań z naszej strony, otrzymany produkt z jakiegoś powodu nie spełnia wymagań i zmuszeni jesteśmy złożyć reklamację. Od czego zacząć? Przede wszystkim należy zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi sposobu składania reklamacji oraz terminami i powodami, które każda firma powinna mieć zawarte w regulaminie.
Aby przyspieszyć realizację zlecenia i wyeliminować dodatkowe problemy, musimy się dowiedzieć, w jaki sposób należy przygotować pliki do druku dla konkretnej drukarni. Każda drukarnia przyjmuje pliki graficzne w formie elektronicznej, przygotowane we właściwych programach. Do najczęściej używanych programów należą PhotoShop, CorelDraw oraz Illustrator.
Druk laserowy doskonale sprawdzi się w sytuacji, kiedy potrzebujemy sprawdzić ostateczny wygląd projektu zanim zdecydujemy się wypuścić większą serię. Zaletą druku laserowego jest także szybkość realizacji.
Druk cyfrowy jest pojęciem zbiorczym, którym potocznie określa się kilka różnych rodzajów druku. Do z nich najpopularniejszych należą: druk laserowy, wielkoformatowy, lateksowy, solwentowy, mildsolwentowy, ekosolwentowy i UV.
Każdy plik wymaga przed drukiem akceptacji klienta. Grafik nie przekaże do realizacji żadnego projektu, jeśli nie ma wyraźnej zgody zleceniodawcy. Pamiętajmy, że w momencie, kiedy akceptujemy plik do druku, nie mamy już możliwości wprowadzania zmian!
Podczas wybierania optymalnego rodzaju druku wielkoformatowego i jego wykończenia z pewnością powinniśmy wziąć pod uwagę następujące kwestie: potencjalny sposób montażu, miejsce przeznaczenia, rodzaj ekspozycji i możliwości finansowe.
W przypadku druku cyfrowego wielkoformatowego możemy oczywiście bardziej zaszaleć z wyborem materiału niż przy standardowym druku laserowym. Oczywiście i tutaj używamy różnego rodzaju papierów: na plakaty, do podświetleń, do billboardów itp. jednakże przeznaczenie i zastosowanie jest zupełnie inne.

STRONA 1 / 3

Potwierdzenie

Potwierdzam poprawność podanych przeze mnie danych oraz dokonuję zakupu zgodnie ze specyfikacją:

x

Cena główna (brutto)

x 0,00 zł

0,00 zł

0,00 zł

Łączna wartość zamówienia

Potwierdzenie

Czy na pewno chcesz usunąć swoje konto?

Historia Twoich transakcji zostanie zachowana w archiwum sklepu.

Potwierdzenie

Potwierdzam poprawność podanych przeze mnie danych i chcę założyć konto.

Potwierdzenie

Czy na pewno chcesz anulować to zapytanie ofertowe?

Drukarnie zostaną o tym powiadomione drogą mailową a zapytanie zostanie przeniesione do archiwum bez możliwości kupna odpowiedzi produktowych.

Trwa przetwarzanie...

Może to potrwać kilka minut w przypadku dużego pliku.

Trwa przetwarzanie...

Prosimy o nie zamykanie oraz nie odświeżanie strony.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.