Kalendarze

Kalendarze

Broszury i Katalogi

Broszury i Katalogi

1. Chciałbym dokonać zakupu produktu o gramaturze, która nie pojawia się w filtrach, co mam zrobić?


Niestety, jeżeli poszukiwanej gramatury nie ma w filtrach produktów tzn. że żadna z Drukarni zarejestrowanych na portalu poligrafiko.pl nie udostępnia tego typu produktu. 

Istnieje jednak możliwość zwrócenia się z indywidualną wyceną do konkretnej drukarni, lub kilku drukarń. W tym celu należy skorzystać z dedykowanych narzędzi: "złóż zapytanie ofertowe".



2. Zgodnie z ustawą, która weszła w życie dnia 25.12.2014 powinienem mieć dostęp do danych kontaktowych Drukarni, dlaczego ich nie widzę?


Ustawa określa, że takie dane otrzymują Państwo w momencie dokonania zakupu. W mailu, który otrzymują Państwo od poligrafiko.pl wszystkie dane wymagane ustawą się znajdują.



3. Chcę dokonać reklamacji w jaki sposób tego dokonać? Czy mam użyć zakładki kontakt na portalu?


Aby dokonać zgłoszenia reklamacji należy wejść w zakładkę moje konto -> reklamacje i wybrać produkt, którego reklamacja dotyczy. Dzięki zgłoszeniu reklamacji za pomocą narzędzi portalu administratorzy poligrafiko.pl będą mogli pomóc w jej rozpatrzeniu. Zakładka kontakt na portalu służy do zgłaszania uwag dotyczących samego portalu oraz kontaktu z administratorami.



4. Otrzymałem produkt, który nie zgadza się z moim zamówieniem. Wszelkie potrzebne dane wysłałem na maila drukarni podanego w mailu, który otrzymałem po zakończeniu zamówienia. Drukarnia odrzuciła moje roszczenie jako niezasadne, czy portal poligrafiko.pl może pomóc mi w załatwieniu tej sprawy?


Niestety, w takim wypadku pozostaje Państwu rozstrzygnięcie sprawy bezpośrednio z drukarnią. Portal poligrafiko.pl może być mediatorem w tego typu sprawach, tylko i wyłącznie w przypadku, w którym wszelka korespondencja pomiędzy klientem a drukarnią odbywa się za pomocą wbudowanego komunikatora. W związku z powyższym, gorąco zachęcamy do kontaktowania się z drukarniami za pomocą narzędzi portalu.



5. Dokonałem zakupu, jednak od długiego czasu nie dostałem informacji o tym, czy moje zlecenie jest realizowane. Jakie mogą być tego przyczyny?



Muszą Państwo sprawdzić, czy nie dokonali Państwo zakupu w kategorii zakupów grupowych. Tego typu zakup charakteryzuje się niższą ceną, jednak jego realizacja trwa dłużej dlatego, że drukarnia zbiera odpowiednią ilość klientów, aby Druk po niższej cenie był dla niej opłacalny. Zakup grupowy ma ściśle określone ramy czasowe, w których drukarnia zbiera oferty. Czas trwania zakupu grupowego podany jest w opisie oferty.

Jeżeli wybrali Państwo ofertę bez projektu to należy sprawdzić czy przekazali Państwo drukarni pliki do druku.  Przekazywanie plików odbywa się za pomocą przycisku „konwersacja dotycząca zamówienia”. Również za pomocą tego przycisku można sprawdzić całą konwersację z drukarnią dotyczącą realizowanego zamówienia. W przypadku wyboru oferty z projektem analogicznie należy sprawdzić czy przekazali Państwo wytyczne dla drukarni dotyczące realizowanej oferty.



6. Do czego służą komentarze do transakcji?



Dzięki systemowi komentarzy, każdy z użytkowników, który dokonał zakupu może ocenić jakość wykonania usługi przez Drukarnię. Jeżeli Drukarnia otrzyma wystarczającą ilość pozytywnych komentarzy trafi do listy najlepszych Drukarni. Dzięki temu użytkownicy będą wiedzieli, że jakość ich usług jest naprawdę na wysokim poziomie. Natomiast jeżeli Drukarnia otrzyma dużą ilość nieprzychylnych komentarzy nie będzie mogła korzystać z narzędzi portalu. Dzięki systemowi komentarzy użytkownicy mają możliwość nagradzać solidne i rzetelne Drukarnie oraz karać Drukarnie, których jakość usług pozostawia wiele do życzenia. 



7. Dokonałem rejestracji na portalu. W momencie pierwszego logowania system pyta o hasło, którego nigdzie nie podawałem. Skąd wziąć hasło pierwszego logowania?


Hasło pierwszego logowania zostaje przesłane do Państwa w mailu potwierdzającym rejestracje na portalu.



8. Dokonałem pierwszego logowania, jednak nie mogę dokonać zakupu, pojawia mi się informacja o konieczności aktywacji konta. Jak tego dokonać?


Aktywacji konta można dokonać na dwa sposoby: klikając w link aktywacyjny dostarczony w mailu wraz z hasłem pierwszego logowania lub wpisując kod aktywacyjny z tego samego maila , w polu „Aktywacja konta” w zakładce moje konto.



9. Dokonałem pierwszego logowania za pomocą hasła przysłanego przez portal poligrafiko.pl. Gdzie mogę dokonać zmiany hasła?


Zmiany hasła dokonuje się w zakładce „Moje konto” w polu „Ustawienia zaawansowane”



10. Do czego służy zakładka „Moje rabaty" w „Strefie użytkownika”?


Zakładka ta służy do sprawdzenia indywidualnych rabatów przyznanych Państwu przez wybrane drukarnie. 



11. Do czego służy zakładka „Moje zamówienia” w „Strefie użytkownika”?


Zakładka ta pozwala sprawdzić jakie produkty zostały przez Państwa zakupione na portalu. W zakładce tej znajdują się wszystkie dokonane zamówienia podczas korzystania z portalu.



12. Do czego służy zakładka „Reklamacje” w „Strefie użytkownika”?


Zakładka ta pozwala na złożenie reklamacji na zakupiony produkt. Znajduje się tutaj lista wszystkich zrealizowanych transakcji. Aby zgłosić reklamację należy wybrać produkt, którego zgłoszenie dotyczy, z listy oraz opisać powód którego reklamacja dotyczy. Można tu również dołączyć dokumentacje zdjęciową reklamowanego produktu.



13. Do czego służy zakładka „Wystaw Komentarz” w „Strefie użytkownika”?


Zakładka ta pozwala na wystawianie komentarzy do zrealizowanych zleceń. System komentarzy pomaga Administratorom portalu na weryfikowanie drukarni zarejestrowanych na portalu. Drukarnie z najwyższymi ocenami można zobaczyć na stronie głównej portalu.



14. Do czego służy zakładka „Moje płatności” w „Strefie użytkownika”?


Zakładka ta pozwala na sprawdzenie jakich płatności dokonywali Państwo na portalu.

Potwierdzenie

Potwierdzam poprawność podanych przeze mnie danych oraz dokonuję zakupu zgodnie ze specyfikacją:

x

Cena główna (brutto)

x 0,00 zł

0,00 zł

0,00 zł

Łączna wartość zamówienia

Potwierdzenie

Czy na pewno chcesz usunąć swoje konto?

Historia Twoich transakcji zostanie zachowana w archiwum sklepu.

Potwierdzenie

Potwierdzam poprawność podanych przeze mnie danych i chcę założyć konto.

Potwierdzenie

Czy na pewno chcesz anulować to zapytanie ofertowe?

Drukarnie zostaną o tym powiadomione drogą mailową a zapytanie zostanie przeniesione do archiwum bez możliwości kupna odpowiedzi produktowych.

Trwa przetwarzanie...

Może to potrwać kilka minut w przypadku dużego pliku.

Trwa przetwarzanie...

Prosimy o nie zamykanie oraz nie odświeżanie strony.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.